20 april 2023

Ontmoet Eva: de slimme virtuele assistent op ons serviceportaal

We hebben ons serviceportaal voor uitgevers en boekverkopers vernieuwd. Dé plek waar u zelf de antwoorden vindt op uw vragen aan CB. De grootste vernieuwing is onze virtuele assistent Eva. Deze nieuwe ‘digitale collega’ staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar.

Een chatbot op het serviceportaal is niet nieuw. De vernieuwde versie is slimmer en kan u dus nog beter helpen.

Dit kan chatbot Eva voor u doen

U kunt in ons serviceportaal en ook in CB Online vragen stellen aan Eva. Heeft ze zelf het antwoord niet? Dan geeft ze suggesties voor een van de 500 artikelen op het serviceportaal. U kunt ook altijd kiezen voor een live chat met een collega van ons Customer Service team (tijdens onze openingstijden). Deze optie krijgt u regelmatig voorgesteld en u kunt Eva er om vragen.

Elke dag slimmer

Omdat Eva pas net voor ons aan het werk is, moet ze nog veel leren. En dat doet ze! Door alle vragen die ze krijgt, wordt ze elke dag een beetje slimmer en kan ze u steeds beter van dienst zijn. En de ontwikkelingen staan niet stil. In de komende periode breiden we Eva uit met extra functionaliteiten, zodat ze u steeds beter en sneller kan helpen.

Nieuwsgierig?

Benieuwd naar ons nieuwe serviceportaal en Eva? Neem dan snel een kijkje: servicemedia.cb.nl.