15 januari 2019

Logistiek dienstverleners CB en Krijgsman gaan samenwerken

Om klanten nog beter van dienst te zijn gaan logistiek dienstverleners CB en Krijgsman Public Warehousing samenwerken op het gebied van ‘value added logistics’ en vervoer. Klanten, veelal uitgevers, kunnen zo rekenen op een nog snellere dienstverlening. Samen maken partijen de logistieke keten korter.

Value added logistics omvat onder meer het stickeren en sealen van boeken. Vooral in drukke periodes, zoals rond de feestdagen, levert de samenwerking veel op. Johan Krijgsman, directeur Krijgsman Public Warehousing: ‘Eigenlijk bundelen we capaciteit. Dat betekent dat we veel flexibeler zijn en pieken gemakkelijker kunnen opvangen. Vooral in het samenstellen van gecompliceerde pakketten en maatwerk voor de klant zijn we sterk. Ook CB’s klanten kunnen nu rekenen op onze ervaring.’

Op het gebied van vervoer zal Krijgsman gebruik maken van CB. Het gaat vooral om transport tussen Krijgsman en CB. Cees Pronk, directeur Operations bij CB: ‘Bij CB werken we graag samen met partijen in de keten. Op die manier zorgen we ervoor dat onze klanten nog sneller geholpen kunnen worden. Krijgsman en CB sluiten prima bij elkaar aan.’

Fotobijschrift: Anne Rasmussen van CB en Wilma Costerus en Johan Krijgsman van Krijgsman Public Warehousing bij Krijgsman Public Warehousing in Tiel. ‘De samenwerking zorgt ervoor dat onze klanten nog sneller geholpen worden.’

Over Krijgsman Public Warehousing

Krijgsman Public Warehousing in Tiel, is al 35 jaar specialist in opslag, handling en distributie van boeken, consumptiegoederen en overige ‘droge’ non-food-artikelen. Verder leveren diensten aan webshops, door het hele proces, van order tot en met de klantenservice uit handen te nemen.

Over CB 

CB heeft 145 jaar ervaring als integrale logistieke dienstverlener. CB biedt oplossingen in de vorm van logistieke diensten, digitale distributie, e-commerce logistiek, financiële diensten en informatie- en communicatiediensten. Met een fijnmazig distributienetwerk bedient CB de hele Nederlandse en Belgische markt in de sectoren media en healthcare. In 2017 realiseerde CB een omzet van 122 miljoen met een resultaat van 9 miljoen.