Anne Rasmussen
1 maand geleden, door Anne Rasmussen
media

Kent u onze supportsite al?

Het nieuwe CB Online kent vele voordelen. Het grootste voordeel is misschien nog wel dat we snel kunnen schakelen als blijkt dat er iets op de site niet goed werkt. Dit betekent wel dat het maken van een handleiding geen zin heeft. Want, op het moment dat je de handleiding gemaakt hebt is deze alweer veroudert. Daarom hebben we vorig jaar de supportsite ontwikkeld; een website die via CB Online te bereiken is en die op (bijna) alle gebruikersvragen antwoorden geeft.

Hoe werkt de supportsite?

Het werkt heel eenvoudig. In de zoekbalk typt u het onderwerp van uw vraag en de site biedt u een aantal resultaten van veel gestelde vragen over dit onderwerp. Wanneer u klikt op de vraag opent de uitleg. Vaak aan de hand van screenshots laten we u zien waar u iets kunt vinden in CB Online of hoe u iets moet doen.

Staat uw vraag niet tussen de resultaten, dan horen we dat graag. We kunnen dan snel zorgen dat uw vraag en het antwoord wordt toegevoegd. Zo maken we de supportsite samen iedere keer een beetje beter.

Ook biedt de supportsite de mogelijkheid tot direct contact met een van onze Customer Service medewerkers, per mail en telefonisch. De supportsite is daarnaast ook buiten CB Online om te bereiken via support.cb.nl.

Anne Rasmussen

Anne Rasmussen

Sales- en accountmanager

Anne werkt al haar hele leven in het boekenvak, bij boekhandels, uitgevers en nu als accountmanager voor uitgevers bij CB. Als geen ander weet ze wat belangrijk is voor haar klanten en probeert ze hen te helpen hun werk zo goed mogelijk te kunnen doen.