Door gezondheidsklachten verliet Lindsay haar werk in de zorg. Dankzij haar ervaring bleek CB Healthcare de perfecte vervolgstap in haar carrière. Binnen korte tijd groeide ze door van customer service medewerker naar teamleider bij Hulpmiddelbezorgd.nl. De mogelijkheden en fijne sfeer bij CB droegen direct bij aan deze groei. “Je stem is hier belangrijk.”
Carrièreswitch mét passie voor zorg
Lindsay heeft altijd affiniteit met de gezondheidszorg gehad. “Ik ben van oorsprong verzorgende individuele gezondheidszorg. Ik heb jaren in de verpleging gewerkt, totdat ik schouderklachten kreeg. Toen moest ik omschakelen naar minder zwaar lichamelijk werk.”
De zorg wilde ze echter niet helemaal opgeven. Lindsay ging aan de slag bij Hulpmiddelbezorgd, een dochteronderneming van CB, gericht op producten die vergoed worden door de zorgverzekeraar zoals incontinentiemateriaal en wondmateriaal.
Van customer service medewerker naar teamleider
In korte tijd wist Lindsay stappen te maken binnen CB Healthcare. “Ik ben begonnen als customer service medewerker waar je klanten te woord staat, orders verwerkt, klantdossiers bijhoudt en contact onderhoudt met apotheken. Door mijn zorgervaring kon ik binnen een jaar doorstromen naar de functie van zorgconsulent waar je de gezondheid van een klant in kaart brengt. Met deze inzichten kon ik het juiste verzorgingsmateriaal koppelen aan de zorgbehoefte van de klant. Daarnaast begeleidde ik mijn directe collega’s op de klantenservice bij hun werk. Vanuit die rol ben ik een jaar later teamleider geworden.”
Fijne sfeer
Lindsay ervaart CB als een warm bad. “Wat mij vanaf dag één opviel, is dat iedereen elkaar hier gedag zegt. Er hangt een hele fijne sfeer waar oprechte interesse is in elkaar. CB voelt als een familie. Je kunt alles vragen. Iedereen is heel toegankelijk, ongeacht hun functie.”
Plannen voor de toekomst
Ondanks de mooie stappen die ze al gezet heeft, voelt dit voor Lindsay pas als het begin. “Ik wil nog zoveel doen en verbeteren in mijn functie. CB Healthcare is in ontwikkeling. Als je merkt dat dingen beter kunnen, dan word je gehoord. Je stem is hier belangrijk. Ik ben daar zelf een mooi voorbeeld van. Mijn advies? Doe je best, laat je zien en dan is alles mogelijk!”
Benieuwd wat CB voor jouw carrière kan betekenen? Bekijk ons actuele vacatureoverzicht. Voor vragen of interesse neem contact op met ons Recruitment Team via recruitment@cb.nl