15 maart 2022

Klanten geven CB een 7.7 voor onze dienstverlening

Vorig jaar hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder onze klanten. We zijn erg blij met het grote aantal reacties en erg trots op het resultaat. Gemiddeld geeft u ons een 7.7 voor onze dienstverlening!

Bekijk hier de infographic met de resultaten.

Wat doen we goed?

Er gaat heel veel goed, maar de hoge score voor klantvriendelijkheid stak er met kop en schouders bovenuit. Daar zijn we natuurlijk erg trots op.

Wat kan beter?

Uiteraard hebben we verbeterpunten ontvangen. Met name op het gebied van vervoer (tijdigheid, kwaliteit en het nakomen van afspraken) en klachtafhandeling (vooral maatregelen om herhaling te voorkomen). Uiteraard gaan we hiermee aan de slag.

Wat gaan we doen?

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties gaan we onderzoeken hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Zodat we u in de toekomst nog beter kunnen ondersteunen bij het realiseren van uw logistieke doelstellingen.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw feedback, suggesties en ideeën.

Neem bij vragen contact op met onze customer service of uw accountmanager.