7 februari 2017

E-commercebeleving en professioneel zorgadvies gaan prima samen

Veel mensen blijven tegenwoordig thuis wonen als ze zorg nodig hebben. Een netwerk van zorgprofessionals helpt ze daarbij. Het is dan prettig als medische hulpmiddelen gewoon thuis worden bezorgd, onafhankelijk van de leverancier van het hulpmiddel. CB zorgt daarvoor onder het label Hulpmiddelbezorgd.nl.

Sjoerd Rijpkema, manager Healthcare vertelt: ‘Sinds de start van verkoop via internet is CB actief in logistiek voor webwinkels. We weten als geen ander dat goede logistiek essentieel is voor de ervaring van de klant. Wij zijn van mening dat dit ook in de zorg zo moet zijn. Als je zorghulpmiddelen nodig hebt, is dat meestal al vervelend genoeg. Een netjes verzorgd pakket, een voorspelbare levering en een klantgerichte customer service is voor ons reguliere dienstverlening.’

‘Sinds 2016 combineren we deze logistiek met medische kennis. Zo zijn onze klanten verzekerd van de beste producten voor hun specifieke situatie. Ook voor zorgprofessionals is dat fijn. Thuiszorgmedewerkers bijvoorbeeld die voor hun cliënt wondzorgproducten nodig hebben kunnen die direct online bestellen en vinden de producten vervolgens de dag daarna thuis bij hun cliënt.’

Het nieuwe label Hulpmiddelbezorgd.nl wordt inmiddels gevonden door vele zorgprofessionals en consumenten. Het assortiment omvat incontinentie-, urologie- en wondzorgproducten en wordt binnenkort verder uitgebreid met producten voor diabetici. Ook dan blijft Hulpmiddelbezorgd.nl die onafhankelijke leverancier zonder groothandelsfunctie.

Wilt u ook producten leveren via Hulpmiddelbezorgd.nl? Neem dan contact op met Sjoerd Rijpkema, s.rijpkema@cb.nl +31 345 59 58 14.