1 november 2023

Customer Service CB nu ook via WhatsApp te bereiken

CB heeft zijn Customer Service uitgebreid met een extra kanaal. Vanaf nu is het ook mogelijk om vragen te stellen via WhatsApp. Naast e-mail, telefoon en chat via het web, is dit het vierde kanaal waarop wij bereikbaar zijn.

Makkelijk contact via whatsapp

De toevoeging van WhatsApp als extra kanaal maakt het voor u nog makkelijker om contact op te nemen met CB. Het enige dat u nodig heeft, is uw telefoon. Zo kunt u snel een vraag stellen, ook als u niet in de buurt bent van uw desktopcomputer. U kunt ons nu overal en altijd bereiken.

Net als bij chat via het web, worden vragen eerst opgepakt door onze virtuele assistent Eva. Eva kan inmiddels heel veel vragen zelf beantwoorden en als ze het niet weet, zoekt ze het antwoord in de ruim 500 artikelen die op servicemedia.cb.nl staan. Natuurlijk is het ook mogelijk om met een medewerker te spreken via WhatsApp, u hoeft daar alleen maar om te vragen.

Met deze uitbreiding streven we ernaar om de toegankelijkheid en efficiƫntie van onze Customer Service verder te verbeteren. We kijken ernaar uit om u nog beter van dienst te zijn, welk kanaal u ook kiest om contact met ons op te nemen.

Probeer het nu!

Voeg CB toe aan uw contacten met het nummer 06-31111234 en stuur ons een appje.