24 februari 2021

Thuisbezorgservice, kortingsactie verlengd! Boeken bij u besteld, via ons geleverd

Juist in deze tijd is lezen fijn. En natuurlijk heeft u als retailer de mooiste titels voor uw klanten. Nu veel winkels maar beperkt open mogen zijn, kan CB's thuisbezorgservice uitkomst bieden. Uw klant bestelt bij u een boek en wij zorgen ervoor dat het afgeleverd wordt bij uw klant thuis.

Korting tijdens de lockdown

Wij bieden u korting op de thuisbezorgservice. In verband met de verlenging van de maatregelen, blijft deze actie ook geldig. U betaalt voor de thuisbezorgservice slechts € 0,97 + verzendkosten. Dat scheelt u al snel € 1,50 per order (afhankelijk van het aantal exemplaren per order). Zo hopen we u als retailer een beetje te ondersteunen in deze bizarre tijden.

Hoe het werkt

U regelt het thuisbezorgen eenvoudig bij uw bestellingen in CB Online. Vink bij uw klantbestelling 'Op het adres van de klant aan' (zie voor verdere instructie onze supportsite). Belangrijk: als u aan ons doorgegeven heeft dat uw winkel is gesloten, kan het adres dat u doorgeeft als thuisbezorgadres niet het adres van uw winkel zijn. Kies altijd een 24-uursorder bij de thuisbezorgservice. De bezorging van boeken bij consumenten thuis besteden wij uit aan PostNL.

We hopen samen met u veel lezers blij te maken.

Heeft u nog vragen? Neemt u gerust contact op met uw vaste contactpersoon bij CB of onze afdeling Customer Service via boekverkoper@cb.nl of +31 345 47 5888.