
Beste relatie,
Als u kiest voor
24-uursleveringen van CB is onze belofte: ‘voor 23 uur besteld, morgen
geleverd’. U heeft misschien gemerkt dat wij deze belofte in de afgelopen
periode niet altijd konden waarmaken. Wanneer u of uw klanten later op de dag
bestelden, konden wij soms pas leveren binnen 48 uur.
Dit is niet de manier waarop
wij onze dienstverlening graag aan u aanbieden. En wij begrijpen heel goed dat
het voor u geen ideale situatie is geweest. Er zijn twee factoren die hierin
een rol hebben gespeeld.
Allereerst is het regelmatig drukker geweest dan dat wij hadden geprognotiseerd. Vooral in bestellingen van het algemene boek waren er onverwachte pieken. Daarnaast hebben wij tweemaal te maken gehad met een storing. Zo haperde afgelopen woensdagnacht het IT-systeem waarmee we onze magazijnen aansturen. Op dit soort momenten zorgen wij ervoor dat we de achterstanden snel wegwerken; met extra (nacht)diensten en meer mensen. Maar helaas heeft u wel te maken met langere levertijden.
Extra capaciteit
Wij willen dat u kunt rekenen op onze 24-uursservice, dus hebben wij onze capaciteit nu structureel uitgebreid. Onder andere met extra uitzendkrachten. Daarnaast hebben wij gemerkt dat bestelpatronen grillig zijn en hebben wij vaker te maken met onverwachte drukte. Daarom adviseren wij u om zo vroeg mogelijk te bestellen en uw orders gedurende de dag niet op te sparen. Houd er ook rekening mee dat vooral de maandagen druk zijn. Zo werken wij samen aan snelle en betrouwbare levering.
Wij bieden onze excuses aan
voor het ontstane ongemak en zien uit naar het cadeauseizoen waarin u en wij op
volle toeren draaien om heel veel lezers blij te maken.
Heeft u vragen, neem contact op met uw accountmanager of met ons Customer Service team via +31 345 47 58 88 of boekverkoper@cb.nl.
Met vriendelijke groet,
Linda van Zomeren, algemeen
directeur
Mathijs Suidman, commercieel directeur