2017: Succesvol jaar!

Met trots kijken wij terug op 2017. Samen met collega’s, klanten en partners hebben wij veel successen bereikt in de sectoren Media en Healthcare. Lees hier ons volledige jaarverslag of scroll naar onder voor de highlights.

Kerncijfers 2017

FTE

0mln

omzet

0mln

resultaat

B2B-orders

producten in het assortiment

e-commercepakketjes

CB en Printforce, boeken nog sneller bij de klant

Binnen 24 uur boeken produceren en in de vrachtauto op weg naar de klant? Door de nog intensievere samenwerking met Printforce sluiten we nog beter aan bij de behoefte van de markt. In 2017 verwierf CB 50% van de aandelen Printforce. In 2018 verhuist het machinepark van Printforce naar CB in Culemborg. Bekijk de sneak preview van de state-of-the-art printstraten.

Levering

0 landen waar wij leveren
0 afleveradressen in de Benelux
hulpmiddel_web

Hulpmiddelbezorgd.nl verbindt de keten

Het CB-label Hulpmiddelbezorgd.nl verbindt duizenden zorgproducten, patienten, zorgverleners en zorginstellingen met elkaar. Van bestelling en advies tot levering en afhandeling met de zorgverzekeraar.

0 telefoongesprekken
bij Customer Service

0nieuwe klanten waaronder:

0 gebruikers van
onze klantapplicaties
zoals CB Online, Analytics voor uitgevers en
boekverkopers en de zorgportal
0 nieuwe ISBN's
0:00 uur gemiddelde aankomsttijd
0% eerder dan in 2016

CB bouwt aan de toekomst

0 % meer studenten, stagiairs
en opleidingsplaatsen
voor onder andere:
Chauffeurs
Logistiek medewerkers
Facilitair management
Data science
IT
Klantenservice
Commercie
Finance
Operator
Monteurs

CB Fashion

In 2017 heeft CB de aandelen CB Fashion verkocht. Fashionlogistiek enerzijds en media- en zorglogistiek anderzijds bleken elkaar onvoldoende te versterken. Voor medewerkers en klanten van CB Fashion verandert dit niets. Beide bedrijven blijven op onderdelen samenwerken en zien de toekomst met vertrouwen tegemoet.

0 SCRUM-teams

Onze multidisciplinaire scrum-teams werken flexibel en wendbaar samen in korte sprints. Zij leveren iedere keer weer kleine stukken werkende producten op. Zoals managementinformatie-dashboards, bestelportalen en ordermanagementsystemen.

Kwaliteit is onze dagelijkse drijfveer. Onze certificeringen onderstrepen dat.
Van informatiebeveiliging tot Good Distribution Practice.

ISO27001 | ISO9001 | NEN7510 | ISAE3402 | GDP | SEMH