5 november 2015

Gisou.com kiest CB Fashion voor e-fulfilment

Voor de webshop van Negin, Gisou.com, verzorgt CB Fashion het e-fulfilment voor de luxe haarolie Gisou (Perzisch voor ‘gouden lok’).

Céline van Erp, E-commerce Manager bij CB Fashion: “We zien dat steeds meer brands influencer marketing inzetten als een manier om hun doelgroep heel gericht te kunnen targetten. Online influencers als Negin Mirsalehi hebben niet alleen een zeer groot bereik, maar weten ook een hoge mate van engagement te realiseren onder hun volgers. Naast het feit dat brands graag met hen samenwerken, zien we dat steeds meer influencers ook hun eigen productlijn lanceren, zoals Negin dit nu doet met Gisou.com. We zijn trots dat we hiervoor het fulfilment mogen verzorgen!”

Maurits Stibbe van Gisou.com: “Het is voor ons essentieel dat onze partners zich 100% betrokken voelen en begrijpen dat voor een online influencer als Negin perfectionisme tot in detail ontzettend belangrijk is. We hebben een enorm groot bereik en een zeer betrokken doelgroep, die tegelijkertijd torenhoge verwachtingen heeft: wij kunnen ons simpelweg geen misstappen permitteren. Bij het creëren van een kwalitatief hoogwaardig product, een nieuwe webshop en de marketingstrategie daaromheen komt ontzettend veel werk kijken. Voor de logistiek zochten wij daarom een partner die ons uitgebreid kon adviseren en ontzorgen, en die begrijpt wat er voor ons op het spel staat bij onze allereerste productlancering. CB Fashion heeft vanaf het begin uitgebreid met ons meegedacht en heeft ons de logistiek uit handen genomen, waarbij de oplossing nauw is afgestemd op het imago en de stijl van Negin en de strategie die we hebben uitgestippeld.”

De invloed van online influencers als Negin Mirsalehi neemt almaar toe in de wereld van fashion commerce. Lees meer over deze trend in het blog van Céline van Erp.